|
|
|
|
|
|
|
|
Bjarne #014
428 cui

Vognpark 1970 Ford Mustang, Cleveland, 426 Cui, convertible 2000 Ford Mustang, V8, convertible 4,6 L
|
|
23-11-2009
|
Re: tandstangstyring |
|
kan varmt anbefale en TCP - se min profil, ved ikke om de har den ved MustangPlus
|
WARNING: Do it once and you are sold, try a V8 convertible !
(CONVERTIBLE, ikke cabriolét - SÅ FAT DET DOG! - cabriolét er fransk, bvadr. fy for ..)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders #210
Boss 429

Vognpark 1966 HT, 289-2V, C4, PS, AC 1966 Conv, 289-2V, C4, PS, AC
|
|
23-11-2009
|
|
| Peter #499 skrev: |
Hvordan mener du? Flaming River er skam et fedt sæt, har de fået det til at passe på alle slags motor typer og udstødninger. |
Hvis du ser på konstruktionen af selve tandstangen så er Flaming Rivers af typen med almindelige sporestænger, der sidder fast direkte på tandstangen istedet for at styrearmene er boltet på en ramme der ligger udenpå.
Bemærk at Flaming River har lanceret en ny tandstang som ikke begrænser styreudslaget (hvilket jeg har hørt mange klage på tidligere).
|
"Life isn't like a bowl of cherries or peaches....it's more like a jar of jalapenos.
What you do today, might burn your ass tomorrow." Garfield
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter #499
Boss 429

Vognpark 1966 hardtop,289,manuel,8"
|
|
24-11-2009
|
|
| Anders #210 skrev: |
Hvis du ser på konstruktionen af selve tandstangen så er Flaming Rivers af typen med almindelige sporestænger, der sidder fast direkte på tandstangen istedet for at styrearmene er boltet på en ramme der ligger udenpå.
Bemærk at Flaming River har lanceret en ny tandstang som ikke begrænser styreudslaget (hvilket jeg har hørt mange klage på tidligere). |
Nåe nu er jeg med, det er sikkert en bedre løsning. Men gør så også at selve tandstangen bliver nød til at sidde et andet sted på bilen, med de problemer det måtte give i forhold til motor og udstødning. Ja det er rigtigt at en Randall Rack ikke giver samme udslag som et standart styretøj, men det er under 1mm målt på stoppet. Så det er ikke den store forskel at mærke, på min ejen er det skønt da jeg ikke har disse stop monteret, og nu går mine hjul ikke på inderskærmen mere.
|
Bilen med hængertræk fra 1966, gad vide hvor mange der er af dem..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|